Тренінг по сервісу в стоматології від Дениса Подільчука

Денис Подільчук

Тренінг по сервісу в стоматології від Дениса Подільчука

Денис Подільчук

10.00 - 18.00

засновник Service Day, лікар-ендодонтист, заступник головного лікаря "Клініка Дубнової", співзасновник "Української Ендодонтичної Спільноти"

Програма: 8 годин, 250 слайдів, 3 завдання Що таке сервіс? Навіщо він потрібен? Компанії world class service. Внутрішній сервіс (корегуюча бесіда, мотивація персоналу). Про штрафи та премії. Оцінка рівня сервісу в компанії. Цикл досвіду клієнта - "точки болю". Ефект Гало. Негативні знаки. Сучасна піраміда ієрархії сервісних компаній. Підбір та навчання сервісного персоналу. Сервіс-бачення. Аналіз роботи адміністраторів. Web usability. Відгуки клієнтів. Робота з конфліктами. Сучасний маркетинг. Wow-ефект. Зворотній зв'язок. Багато-багато прикладів...

Вартість участі:

При оплаті до 9 лютого (включно) – 1600 грн.

При оплаті з 9 лютого по 27 березня – 2000 грн.

При оплаті 28 березня – 2500 грн.

Бажаете придбати квиток?

* для придбання квитка необхідно пройти реєстрацію та заповнити свій профіль