Тренінг по сервісу в стоматології від Дениса Подільчука 6 вересня 2019

Денис Подільчук

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛ № 4

Тренінг по сервісу в стоматології від Дениса Подільчука

Денис Подільчук

10.00-18.00

засновник Service Day, лікар-ендодонтист, заступник головного лікаря "Клініка Дубнової", співзасновник "Української Ендодонтичної Спільноти"

Програма: 8 годин, 250 слайдів, 3 завдання Що таке сервіс? Навіщо він потрібен? Компанії world class service. Внутрішній сервіс (корегуюча бесіда, мотивація персоналу). Про штрафи та премії. Оцінка рівня сервісу в компанії. Цикл досвіду клієнта - "точки болю". Ефект Гало. Негативні знаки. Сучасна піраміда ієрархії сервісних компаній. Підбір та навчання сервісного персоналу. Сервіс-бачення. Аналіз роботи адміністраторів. Web usability. Відгуки клієнтів. Робота з конфліктами. Сучасний маркетинг. Wow-ефект. Зворотній зв'язок. Багато-багато прикладів...

При оплаті до 10 липня - 1600 грн.

При оплаті з 11 липня по 10 серпня – 2000 грн.

При оплаті з 11 серпня по 5 вересня – 2300 грн

При оплаті 6 вересня – 2500 грн.

 

Друзі, якщо у Вас виникають проблеми з реєстрацією на сайті, відправляйте на Вайбер інформацію: Тренінг, ПІБ учасника, e-mail, місто, місце роботи. Надішлемо Вам № картки та зареєструємо. +380503801600

Бажаете придбати квиток?

* для придбання квитка необхідно пройти реєстрацію та заповнити свій профіль