Місце проведення: ВЦ "Акко Інтернешнл", Проспект Перемоги, 40-Б, Київ, Україна (м. Шулявська)
Тренінг по сервісу в стоматології від Дениса Подільчука
Денис Подільчук
10.00 - 18.00
засновник Service Day, лікар-ендодонтист, заступник головного лікаря "Клініка Дубнової", співзасновник "Української Ендодонтичної Спільноти"
Програма: 8 годин, 250 слайдів, 3 завдання Що таке сервіс? Навіщо він потрібен? Компанії world class service. Внутрішній сервіс (корегуюча бесіда, мотивація персоналу). Про штрафи та премії. Оцінка рівня сервісу в компанії. Цикл досвіду клієнта - "точки болю". Ефект Гало. Негативні знаки. Сучасна піраміда ієрархії сервісних компаній. Підбір та навчання сервісного персоналу. Сервіс-бачення. Аналіз роботи адміністраторів. Web usability. Відгуки клієнтів. Робота з конфліктами. Сучасний маркетинг. Wow-ефект. Зворотній зв'язок. Багато-багато прикладів...
Вартість участі:
При оплаті до 9 лютого (включно) – 1600 грн.
При оплаті з 9 лютого по 15 березня – 2000 грн.
При оплаті з 15 по 27 березня – 2300 грн
При оплаті 28 березня – 2500 грн.